REGULAMIN

SZKOLEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ ATOS POLAND SP. Z O.O.

 

I.        POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.       Niniejszy Regulamin ustala zasady dotyczące zawierania Umowy, organizowania i uczestniczenia w Szkoleniach, określając w szczególności prawa i obowiązki Organizatora, Usługobiorców i Uczestników związane z korzystaniem ze Szkoleń, sposób ochrony danych osobowych, których Administratorem jest Organizator, warunki odpowiedzialności Organizatora za organizację i prowadzenie Szkoleń oraz uprawnienia należące do Konsumentów i Przedsiębiorców mających prawa konsumenta.

2.       Regulamin jest dostępny nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej pod adresem: www.atos.edu.pl.

3.       Usługobiorca przed zawarciem Umowy jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu.

4.       Usługobiorcy oraz Uczestnicy mają obowiązek przestrzegania Regulaminu, a także przepisów prawa w czasie uczestnictwa w Szkoleniu.

5.       Poprzez zawarcie Umowy Usługobiorca oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, jak również z warunkami świadczenia usług za pośrednictwem Platformy, które zostały określone przez właściciela Platformy, i które są dostępne są pod adresem: Microsoft Terms of Use | Microsoft Legal oraz akceptuje te postanowienia bez zastrzeżeń.

6.       Usługobiorca zobowiązany jest zapoznać osobę kierowaną na Szkolenie z treścią niniejszego Regulaminu przed wyznaczonym terminem Szkolenia, a w szczególności poinformować ją o tych postanowieniach Regulaminu, które jej dotyczą. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za działania i zaniechania Uczestników Szkolenia, w tym za przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu.

7.       Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

8.       Organizator świadczy Usługi elektroniczne za pośrednictwem Platformy.

9.       Organizator wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Platformą, przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: educenter@atos.net Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Usługobiorcę lub Uczestnika do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Organizatorem. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.  

10.   Kontakt z Organizatorem jest również możliwy drogą tradycyjną, poprzez skierowanie pisma na adres: Atos Poland sp. z o.o., ul. Puławska 180, 02-670 Warszawa.

 

 

 

 

II.      DEFINICJE

1.       Regulamin – niniejszy regulamin.

2.       Organizator – Atos Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-670 Warszawa ul. Puławska 180, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000079418 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 18 038 000,00 zł, REGON: 012568412, NIP: 5210082366

3.       Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zgłoszenia na Szkolenie za pośrednictwem Formularza.

4.       Uczestnik – Usługobiorca uczestniczący osobiście w Szkoleniu bądź pełnoletnia osoba fizyczna wyznaczona przez Usługobiorcę celem uczestniczenia w Szkoleniu.

5.       Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną zawierającą z Organizatorem Umowę, jeżeli nie jest ona związana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.       Przedsiębiorca – Konsument - Usługobiorca będący osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zawierającą z Organizatorem Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

7.       Szkolenie – usługa o charakterze szkoleniowym świadczona przez Organizatora za pomocą środków komunikacji na odległość (tj. Platformy).

8.       Formularz – elektroniczny formularz rejestracyjny na Szkolenie, uzupełniany i przesyłany do Organizatora samodzielnie przez Usługobiorcę bądź w jego imieniu, zawierający oświadczenie woli Usługobiorcy, w którym Usługobiorca wyraża chęć zawarcia Umowy dotyczącej udziału Uczestnika w Szkoleniu.

9.       Umowa – zawarta pomiędzy Stronami umowa, w ramach której Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia Szkolenia, a Usługobiorca zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia.

10.   Usługa elektroniczna – świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.), przez Organizatora na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Platformy celem przeprowadzenia Szkolenia.

11.   Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy składane Organizatorowi za pośrednictwem Formularza, którego celem jest zawarcie Umowy z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

12.   Strony – Organizator i Usługobiorca.

13.   Platforma – internetowa platforma Microsoft Teams za pośrednictwem, której będą odbywać się Szkolenia organizowane przez Organizatora.

14.   Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2023 poz. 2759 z późn. zm.).

15.   Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - oznacza ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.);

16.   Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 161- z późn. zm.)

 

III.    WARUNKI ZAWARCIA UMOWY

1.       Do zawarcia Umowy pomiędzy Organizatorem a Usługobiorcą konieczne jest wysłanie do Organizatora prawidłowo uzupełnionego Formularza oraz opłacenie wynagrodzenia za Szkolenie przez Usługobiorcę. Prawidłowa rejestracja na Szkolenie zostanie ostatecznie potwierdzona przez Organizatora po zaksięgowaniu opłaty za Szkolenie. Zakres danych, których podanie jest niezbędne do zawarcia Umowy to: imię i nazwisko, adres mailowy, telefon kontaktowy.

2.       Organizator po otrzymaniu i sprawdzeniu Zamówienia wysyła do Usługobiorcy na podany w Formularzu adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia lub odmową przyjęcia Zamówienia.

3.       Umowa poczytuje się za zawartą w momencie potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia Zamówienia, za pośrednictwem wiadomości e-mail, o którym mowa w ust. 2.

4.       Usługobiorca uiszcza opłatę za udział w Szkoleniu po wypełnieniu Formularza. W przypadku niepotwierdzenia przez Organizatora przyjęcia Zamówienia zgodnie z ust. 2 powyżej, umowa uważana jest za niezawartą, a uiszczone przez Usługobiorcę wynagrodzenie zostanie zwrócone Usługobiorcy na rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie, w terminie 14 dni roboczych od dnia uiszczenia zapłaty. Dla zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, istotny jest dzień obciążenia rachunku bankowego Organizatora.

IV.    OGÓLNE INFORMACJE DOTYCZĄCE SZKOLEŃ

1.       Podstawowe informacje dotyczące Szkoleń, w tym termin, czas trwania, przedmiot, program danego Szkolenia oraz wynagrodzenie Organizatora za przeprowadzenie Szkolenia, określone są w informacji dostępnej na stronie internetowej Organizatora znajdującej się pod adresem www.atos.edu.pl, w zakładce dotyczącej danego Szkolenia.

2.       Maksymalna liczba Uczestników danego Szkolenia każdorazowa wskazywana będzie na stronie internetowej Organizatora w zakładce dotyczącej danego Szkolenia. W przypadku istnienia dodatkowych ograniczeń w minimalnej lub maksymalnej liczbie Uczestników, informacja w tym zakresie będzie znajdowała się w zakładce dotyczącej danego Szkolenia. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa większej liczbie osób niż wskazana w zdaniach poprzednich.

3.       Uczestnicy rejestrują się na Szkolenie za pośrednictwem linku wysłanego na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w Formularzu.

V.      PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

1.       Organizator może dokonywać zmian w programie Szkolenia lub zmian miejsca i sposobu odbywania Szkolenia, w tym parametrów Szkolenia oraz aplikacji, za pośrednictwem której przeprowadzane będzie Szkolenie, z uzasadnionych przyczyn. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Organizator poinformuje Usługobiorcę niezwłocznie za pośrednictwem adresu e-mail podanego w Formularzu. Powyższe zmiany nie stanowią zmiany Regulaminu. Usługobiorcy i Uczestnicy zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego powodu wobec Organizatora.

2.       Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Organizatora. Zmiana terminu Szkolenia z uwagi na zaistnienie okoliczności niezależnych od Organizatora nie stanowi zmiany Umowy. O zmianie terminu oraz wyznaczeniu nowego terminu Szkolenia Uczestnicy zostaną powiadomieni niezwłocznie za pośrednictwem adresu e-mail wskazanego w Formularzu lub telefonicznie.

3.       W przypadku zgłoszenia się niewystarczającej liczby uczestników oraz braku możliwości zmiany terminu Szkolenia celem zebrania większej grupy, Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Szkolenia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Organizator zobowiązuje się zwrócić pełną kwotę wpłaconą przez Usługobiorcę.

4.       Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany trenera prowadzącego szkolenie. Organizator gwarantuje, że trener posiadać będzie kompetencje oraz doświadczenie na podobnym poziomie, jakie posiada trener wskazany pierwotnie w informacji o Szkoleniu. Organizator ma prawo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Usługobiorcę lub Uczestnika postanowień Regulaminu lub Umowy.

5.       W sytuacji, gdy Uczestnik narusza postanowienia Regulaminu, przepisy prawa, normy społeczne lub dobre obyczaje, a w szczególności utrudnia lub uniemożliwia przeprowadzenie Szkolenia, Organizator ma prawo usunąć Uczestnika ze Szkolenia, co poczytuje się za wypowiedzenie Umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Usługobiorcy nie przysługuje zwrot opłaty uiszczonej za Szkolenie.

VI.      PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGOBIORCY I UCZESTNIKA

1.       Usługobiorca lub odpowiednio Uczestnik po otrzymaniu potwierdzenia dokonania prawidłowej rejestracji od Organizatora ma prawo wziąć udział w Szkoleniu. Organizator przed Szkoleniem wyśle na wskazany przy rejestracji adres e-mail zaproszenie do wzięcia udziału w Szkoleniu wraz z linkiem do Platformy. W przypadku braku otrzymania zaproszenia, Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem pod adresem: educenter@atos.net.

2.       W Szkoleniu ma możliwość uczestniczyć jedynie osoba wskazana w Formularzu lub uprzednio ustalona z Organizatorem. Zakazuje się przesyłania zaproszenia do wzięcia udziału w Szkoleniu osobom trzecim, niezgłoszonym do udziału w Szkoleniu.

3.       Uczestnik nie ma prawa do utrwalania przebiegu Szkolenia ani treści udostępnianych w trakcie Szkolenia. W przypadku złamania tego zakazu, Organizator ma prawo usunąć Uczestnika ze Szkolenia, co poczytuje się za wypowiedzenie Umowy w trybie natychmiastowym. W takiej sytuacji Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wynagrodzenia za Szkolenie, co nie wyklucza innych uprawnień przysługujących Organizatorowi zgodnie z obowiązującym prawem.

4.       Uczestnik, który weźmie udział w Szkoleniu otrzyma imienny certyfikat (lub e-certyfikat) potwierdzający uczestnictwo w Szkoleniu.

5.       Jeżeli w trakcie Szkolenia zostanie udostępniona Użytkownikowi przestrzeń dla zamieszczania komentarzy lub bieżącego kontaktu z trenerem bądź grupą, Uczestnik nie może zamieszczać w tej przestrzeni treści, które:

a)              są niezgodne z tematyką Szkolenia;

b)             zawierają linki;

c)              służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Organizatora;

d)             służą prowadzeniu działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;

e)             nawołują do przemocy lub pochwalają taką przemoc;

f)               mogą wypełniać znamiona jakiegokolwiek czynu zabronionego lub naruszać prawa, bądź dobra osobiste jakichkolwiek osób;

g)              nawołują do nienawiści na tle jakichkolwiek różnic, w tym płciowych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, czy wyznaniowych lub pochwalają taką nienawiść;

h)             mają charakter znieważający lub zniesławiający;

i)               zawierają wulgaryzmy lub treści o charakterze obraźliwym;

j)               mogą wywołać dyskomfort u innych Uczestników, w szczególności poprzez brak szacunku lub empatii;

k)              naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje.

6.       Wszelkie naruszenia powinny być zgłaszane Organizatorowi, na adres e-mail wskazany w pkt I ust. 10 niniejszego Regulaminu.

7.       Zgłoszenie powinno zawierać:

a)       wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których się zarzuca, że wypowiedź stanowi nielegalną treść,

b)      jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji treści, w szczególności daty i przedmiotu Szkolenia, w trakcie którego doszło do publikacji takiej treści oraz - w stosownych przypadkach - dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnej treści,

c)       imię, nazwisko oraz adres e-mail osoby zgłaszającej, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego treści uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE (przestępstwa związane z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, przestępstwa związane z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstwa związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych, podżeganie, pomocnictwo i usiłowanie),

d)      oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.

8.       Jeżeli zgłoszenie zawiera dane kontaktowe osoby zgłaszającej, Organizator niezwłocznie przesyła tej osobie potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.

9.       Organizator rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję w sposób niearbitralny, przy zachowaniu należytej staranności i obiektywizmu, w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Decyzja może polegać na uznaniu treści za naruszającą postanowienia niniejszego Regulaminu lub na uznaniu, iż nie zachodzi taka niezgodność. W przypadku, gdyby treść objęta zgłoszeniem naruszała postanowienia Regulaminu, Organizator – stosowanie do okoliczności – może w szczególności zakazać uczestnictwa w przyszłych szkoleniach autorowi takiej treści, jak również podjąć dalsze działania w zakresie przewidzianym przez prawo.

10.   O podjętej decyzji Organizator powiadamia Uczestnika, będącego autorem treści bez zbędnej zwłoki. Uczestnik ten może odwołać się od decyzji Organizatora w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia. Odwołanie powinno zawierać uzasadnienie.

11.   Organizator rozpatruje odwołanie w terminie 30 dni.

12.   W przypadku gdy Organizator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

 

VII.            Zasady rezygnacji ze Szkolenia i zwrotu należności

1.       Usługobiorca ma prawo do rezygnacji ze Szkolenia.  W tym celu Usługobiorca powinien przesłać oświadczenie o rezygnacji z udziału w Szkoleniu, drogą elektroniczną na adres e-mail: educenter@atos.net. Przyjęcie rezygnacji ze Szkolenia jest potwierdzane przez Organizatora wiadomością e-mail przesłaną na adres podany w Formularzu.

2.       W przypadku skutecznej rezygnacji ze Szkolenia przez Usługobiorcę, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1 powyżej, obowiązują następujące zasady zwrotu wpłaconych przez Usługobiorcę należności za Szkolenie:

a)       Usługobiorca otrzyma zwrot 100% wpłaconej należności za Szkolenie, jeśli rezygnacja ze Szkolenia zostanie zgłoszona nie później niż w 7 dniu roboczych poprzedzającym datę rozpoczęcia Szkolenia;

b)      Usługobiorca otrzyma zwrot 50% wpłaconej należności za Szkolenie, jeśli rezygnacja ze Szkolenia nastąpi między 6 a 5 dniem roboczym włącznie przed datą rozpoczęcia Szkolenia;

c)       Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wpłaconej należności za Szkolenie, jeśli rezygnacja ze Szkolenia zostanie zgłoszona później niż 5 dnia roboczego przed datą rozpoczęcia Szkolenia.

3.       Zwrot wpłaconych należności za Szkolenie zgodnie z powyższymi podpunktami zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji z udziału w Szkoleniu. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Usługobiorca dokonując opłaty za Szkolenie. W przypadku gdy Uczestnik, zgłoszony przez Usługobiorcę, nie stawi się na zajęcia w ustalonym dniu i miejscu, a Usługobiorca nie poinformuje o rezygnacji z udziału w Szkoleniu zgodnie z zasadami ustalonymi w ust. 1 powyżej, Usługobiorcy nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów oraz wpłaconych należności związanych z danym Szkoleniem.

 

VIII.       SZCZEGÓLNE Zasady rezygnacji ze Szkolenia przez Konsumentów i PRZEDSIĘBIORCÓW – KONSUMENTÓW ORAZ zwrotu należności

1.       Do umów zawieranych z Konsumentami, mają zastosowanie postanowienia niniejszego paragrafu.

2.       Konsument, który zawarł z Organizatorem Umowę („Umowa zawarta z Konsumentem”) ma prawo odstąpić od Szkolenia w terminie 14 dni od zawarcia umowy zawartej z Konsumentem, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie Organizatorowi oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej z Konsumentem, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

3.       Organizator niezwłocznie przesyła Konsumentowi, na trwałym nośniku, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej z Konsumentem.

4.       Oświadczenie Konsumenta może zostać złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Organizatorowi możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może zostać złożone na piśmie, na adres: Atos Poland sp. z o.o., ul. Puławska 180, 02-670 Warszawa lub elektroniczne, na adres e-mail: educenter@atos.net.

5.       W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy zawartej z Konsumentem, przed rozpoczęciem Szkolenia, w przewidzianym 14-dniowym terminie, o którym mowa w ustępie 2, Konsument otrzyma zwrot zapłaconej kwoty.

6.       Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przed Organizatora oświadczenia o odstąpieniu.

7.       Organizator może żądać od Konsumenta zapłaty za Szkolenie nabyte w drodze Umowy zawartej z Konsumentem także wtedy, gdy nie minął jeszcze przysługujący Konsumentowi 14-dniowy termin na odstąpienie od Umowy.

8.       Odstąpienie od Umowy zawartej z Konsumentem powoduje wygaśnięcie umów dodatkowych, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Organizatora lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z Organizatorem.

9.       Konsument składając Zamówienie wyraża zgodę na wykonanie świadczenia przez Organizatora, tj. na realizację Szkolenia oraz dostarczenie materiałów szkoleniowych. Konsument przyjmuje do wiadomości, iż po zakończeniu Szkolenia traci on prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Konsumentem.

10.   Konsument ma prawo skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.  

11.   W przypadku gdy Przedsiębiorca – Konsument zawierając Umowę z Organizatorem założy w formie dokumentowej oświadczenie, że zawierana Umowa jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, lecz nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wówczas w stosunku do takiej osoby nie mają zastosowania te postanowienia Umowy, które zgodnie z art. 3851 – art. 3853 Kodeksu cywilnego lub rejestrem klauzul niedozwolonych opublikowanym przez UOKiK, stanowią niedozwolone klauzule umowne. W takim przypadku, do Przedsiębiorcy – Konsumenta mają zastosowanie postanowienia VIII pkt 2-9 niniejszego Regulaminu, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy.

12.   Celem uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że w stosunku do Konsumentów nie mają zastosowania te postanowienia Regulaminu, które zgodnie z art. 3851 – art. 3853 Kodeksu cywilnego lub rejestrem klauzul niedozwolonych opublikowanym przez UOKiK, stanowią niedozwolone klauzule umowne.

 

IX.    WŁASNOŚĆ I PRAWA AUTORSKIE

1.         Prawa autorskie do wszelkich materiałów szkoleniowych wykorzystywanych do prowadzenia Szkoleń przysługują wyłącznie Organizatorowi lub uprawnionym podmiotom trzecim. Zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, a także utrwalanie w jakiejkolwiek formie - w części lub w całości - dostarczonych w ramach Szkolenia materiałów, udostępnianie jakimkolwiek osobom trzecim, jak i udzielanie dalszych licencji jest zabronione. W szczególności zabronione jest prowadzenie Szkoleń komercyjnych przez Usługobiorcę z wykorzystaniem materiałów udostępnionych w związku ze Szkoleniem przez Organizatora lub trenera.

 

X.      ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1.       Administratorem (w rozumieniu obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólnego rozporządzenia o ochronie o danych, w dalszej części jako „RODO”) danych osobowych dotyczących Uczestnika i Usługobiorcy jest Organizator.

2.       Dane osobowe Uczestnika i Usługobiorcy w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail oraz nazwa i dane rejestrowe pracodawcy bądź innego podmiotu kierującego na Szkolenie (w przypadku Uczestników niebędących Usługobiorcami), będą przetwarzane przez Organizatora w celu prowadzenia działań związanych z organizacją, przeprowadzeniem oraz obsługą Szkolenia, a w szczególności w związku z: (i) przesłaniem na wskazany adres e-mail zaproszenia do wzięcia udziału w Szkoleniu wraz z danymi potrzebnymi do zalogowania się do Platformy; (ii) przesłaniem na wskazany adres e-mail przypomnienia o zbliżającym się terminie Szkolenia oraz ewentualnie innych komunikatów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej organizacji i obsługi Szkolenia; (iii) przesłaniem na wskazany adres e-mail prezentacji oraz ewentualnie dodatkowych materiałów dydaktycznych dotyczących zrealizowanego Szkolenia, jak również poszkoleniowej ankiety ewaluacyjnej; (iv) przygotowaniem i przesłaniem na wskazany adres e-mail certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w Szkoleniu; (v) wystawieniem i przesłaniem faktury; (vi) przesyłaniem newslettera oraz zaproszeń na inne szkolenia.

3.       Dane osobowe udostępnione Organizatorowi w Formularzu będą przetwarzane przez Organizatora na podstawie:

a)       art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – realizacji Umowy (w przypadku Uczestnika będącego Usługobiorcą);

b)      art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej, którymi są działania podjęte przez Organizatora w celu prawidłowego wykonania Umowy (w przypadku innych Uczestników niż wskazani w pkt. (i) powyżej);

c)       art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności w zakresie wystawienia faktury za Szkolenie.

4.       Dane osobowe będą przetwarzane oraz zabezpieczone przez Organizatora zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególności zgodnie z przepisami RODO, także z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską, w sytuacji, gdyby przetwarzanie obejmowało konieczność ich przekazywania poza Europejski Obszar Gospodarczy.

5.       Dostęp do danych osobowych będzie posiadał upoważniony personel Organizatora oraz podmiotów przetwarzających, w szczególności personel dostawców świadczących usługi wsparcia i obsługi systemów teleinformatycznych Organizatora. Dane osobowe będą również przetwarzane przez dostawcę Platformy, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi przez tego dostawcę.

6.       Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora przez okres nie dłuższy niż niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w ust. 2 powyżej.

7.       Uczestnikowi przysługuje prawo (w zakresie znajdującym zastosowanie i określonym przepisami RODO) do: dostępu do dotyczących go danych osobowych, ich sprostowania lub usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz otrzymania kopii dotyczących go danych osobowych. Wszystkie powyżej wskazane prawa mogą być realizowane poprzez kontakt z Organizatorem pod adresem e-mail: educenter@atos.net. W razie uznania, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, istnieje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8.       Uczestnikowi przysługuje również prawo do wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie dotyczących go danych osobowych w dodatkowym zakresie: wizerunek oraz informacje lub dane zawarte przez Uczestnika w komunikacji (audio lub prowadzonej za pośrednictwem funkcjonalności chat). Jeśli podczas trwania Szkolenia zdecyduje się on na uruchomienie kamery lub przekazanie komunikatu bądź informacji (w formie audio lub za pośrednictwem funkcjonalności chat) mogących stanowić dane osobowe, będzie to rozumiane jako wyrażenie dobrowolnej zgody na ich przetwarzanie przez Organizatora oraz pozostałych Uczestników. Wyrażenie zgody poprzez działanie opisane w zdaniach poprzedzających nie jest niezbędne do uczestnictwa w Szkoleniu. Zgoda taka może zostać wycofana przez Uczestnika w dowolnym momencie, poprzez zaprzestanie z korzystania z funkcjonalności Platformy opisanych powyżej (bez wpływu jednak na legalność przetwarzania takich danych osobowych przed wycofaniem tej zgody).

 

XI.      PŁATNOŚCI

1.       Uczestnictwo w Szkoleniach jest płatne, a wysokość wynagrodzenia należnego Organizatorowi za dane Szkolenie podana jest każdorazowo na stronie internetowej danego Szkolenia. Organizator dopuszcza również możliwość organizacji Szkoleń bezpłatnych. Bezpłatne Szkolenia będą wyraźnie oznaczone na stronie internetowej danego Szkolenia.

2.       Wynagrodzenie należne Organizatorowi z tytułu Umowy zawartej przez Usługobiorcę na uczestnictwo Uczestnika w Szkoleniu, płatne jest za pośrednictwem platformy PayU, bezpośrednio po wypełnieniu Formularza.

3.       Usługobiorca poprzez zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu za pomocą Formularza zgłasza żądanie wystawienia faktury VAT.

4.       Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na adres podany przez Usługobiorcę w Formularzu. W przypadku zmiany adresu e-mail, o którym mowa w zdaniu poprzednim Usługobiorca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Organizatora w formie elektronicznej na adres e-mail: educenter@atos.net.

5.       Dopuszczalne jest przyjęcie innej formy płatności, ustalanej każdorazowo przez Strony.

 

XII.         WARUNKI DOSTĘPU DO PLATFORMY I KORZYSTANIA Z NIEJ

1.         Do skorzystania z Platformy, niezbędne jest spełnienie warunków technicznych:

a.              dostęp do sieci Internet o minimalnych parametrach: (a) pobieranie 10 MB/s, (b) przesyłanie 10 MB/s, opóźnienie poniżej 30 ms. Sugerowane parametry dostępu do sieci Internet: (a) pobieranie 30 MB/s, (b) przesyłanie 30 MB/s, opóźnienie poniżej 30 ms;

b.              aktualna wersja przeglądarki Internetowej (rekomendowane: Edge, Chrome, Safari);

c.              posiadanie aktualnego adresu e-mail.

2.         W celu prawidłowego korzystania ze Szkoleń, Uczestnik powinien spełnić wymagania techniczne określone przez Platformę.

3.         Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia, przerwy w dostawie lub funkcjonowaniu Formularza lub Szkoleń, spowodowane: (1) siłą wyższą, (2) niedozwolonym działaniem osób trzecich, (3) niespełnieniem wymagań wskazanych w ust. 1-2 powyżej, (4) blokowaniem przesyłania wiadomości przez administratorów serwerów pocztowych lub oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie elektronicznym Usługobiorcy, jak również (5) ograniczeniem dostępu do Platformy lub Formularza przez dostawców usług.

 

XIII.       ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1.       Organizator nie ponosi odpowiedzialności:

a)       za brak możliwości korzystania przez Uczestnika z Platformy z jakiejkolwiek przyczyny nieleżącej po stronie Organizatora, a w szczególności niezachowania warunków technicznych wskazanych w pkt. XII niniejszego Regulaminu,

b)      za błędne podanie adresu e-mail służącego do rejestracji w Szkoleniu, uniemożliwiające wzięcie w nim udziału,

c)       za nieprawidłowe działanie urządzeń Uczestników, skutkujące brakiem możliwości wzięcia udziału w Szkoleniu;

d)      za zdarzenia spowodowane siłą wyższą;

e)      za wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas Szkolenia.

2.       Organizator oświadcza, że Szkolenie (w tym informacje, treści przekazywane w jego trakcie oraz w ramach materiałów przesyłanych w jego następstwie) ma charakter akademicki i nie stanowi podatkowej, prawnej ani innego rodzaju profesjonalnej porady czy opinii, zaś Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie jakichkolwiek informacji przekazanych na Szkoleniu lub w materiałach przekazywanych w związku z nim. Szkolenie obejmuje swoim zakresem zagadnienia ogólne, skierowane do szerokiego grona odbiorców oraz nie stanowi jakiejkolwiek formy indywidualnych konsultacji lub doradztwa, odnoszącej się do konkretnej sytuacji danego Uczestnika.

3.       Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług świadczonych za pośrednictwem Platformy w związku z naruszeniem postanowień niniejszego Regulaminu przez Uczestnika.

4.       Organizator nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:

a)       umieszczane na Platformie przez Uczestnika treści, które naruszają przepisy prawa, postanowienia niniejszego Regulaminu lub prawa, bądź dobra osobiste osób trzecich, w tym innych Uczestników Szkolenia;

b)      utratę danych Uczestnika wynikającą z obiektywnych czynników (np. awarii urządzeń) lub czynników niezależnych od Organizatora, w szczególności dotyczących dostawcy Platformy, Formularza lub innych Uczestników;

c)       szkody wynikłe z przerwania świadczenia usług za pośrednictwem Platformy lub Formularza;

d)      szkody wynikłe z nieprawdziwych, nieprawidłowych lub niepełnych danych lub informacji podanych przez Usługobiorcę i/lub Uczestnika;

e)      szkody wynikłe z naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu przez Usługobiorcę lub Uczestnika.

XIV.       REKLAMACJE

1.       Usługobiorca może przesyłać reklamacje dotyczące Szkolenia pocztą elektroniczną na adres educenter@atos.net. Reklamacja powinna być wysłana niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności objętych reklamacją. Powyższy termin nie ma zastosowania do Konsumentów i Przedsiębiorców - Konsumentów.

2.       Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:

a)         oznaczenie Usługobiorcy i Uczestnika (w tym jego imię, nazwisko, a w przypadku osób prawnych i innych podmiotów nazwę, adres oraz dane osoby upoważnionej do reprezentowania Usługobiorcy lub Uczestnika w związku ze złożoną reklamacją);

b)         określenie Szkolenia oraz przypadku będącego podstawą do złożenia reklamacji;

c)         opis okoliczności uzasadniających reklamację;

d)         oczekiwania Usługobiorcy, przy czym brak podania powyższych informacji nie wpływa na skuteczność złożenia reklamacji, niemniej jednak może znacząco utrudnić jej rozpatrzenie przez Organizatora.

3.       Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej przesłania oraz przekaże odpowiedź na adres poczty elektronicznej wskazany przez osobę zgłaszającą reklamację.

 

XV.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.         Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w każdym czasie.  O zmianach Regulaminu Usługobiorcy będą informowani poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej www.atos.edu.pl. Wiążące są warunki Regulaminu, w wersji obowiązującej w dniu dokonania przez Usługobiorcę zgłoszenia na Szkolenie poprzez Formularz.

2.         Usługobiorca nie może bez pisemnej zgody Organizatora przenieść praw ani obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią.

3.         Zgodnie z dyspozycją art. 22 ustawy o prawach konsumenta, Organizator wskazuje iż informacje, o których mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta stanowią integralną część Umowy zawieranej z Konsumentem i mogą być zmienione jedynie za wyraźnym porozumieniem Organizatora oraz Usługobiorcy, będącego Konsumentem.

4.         W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

5.         Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją niniejszej Umowy, będą w pierwszej kolejności rozwiązywane przez Strony w drodze negocjacji i porozumienia, z poszanowaniem interesów obu Stron. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia na drodze negocjacji, wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy Strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Organizatora.

6.         Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2025 r.

 


 

Załącznik nr 1 -Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat:

Atos Poland sp. z o.o.

 ul. Puławska 180

 02-670 Warszawa

numer KRS: 0000079418

 

 

Ja,  _____________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy, której przedmiotem jest realizacja szkolenia pt. _________________________, którego termin zaplanowany został na dzień: ______________________. 

 

 

Data zawarcia umowy: _______________________________

Imię i nazwisko: _____________________________________

Adres: _____________________________________________

Data złożenia oświadczenia: ___________________________

 

Podpis (w przypadku składania oświadczenia w postaci papierowej): __________________________