Język angielski; stacjonarnie w Warszawie lub Bydgoszczy. W celu wybrania któregoś z tych wariantów, prosimy o kontakt indywidualny przed dokonaniem zakupu.
Szkolenie ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support ma na celu pogłębienie wiedzy uczestników w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie z najnowszą wersją ITIL (Information Technology Infrastructure Library).
Zakres szkolenia:
Wprowadzenie do zarządzania usługami IT
Planowanie i zarządzanie zasobami dla poprawy jakości usług IT.
Wykorzystanie technologii, AI i analityki w usługach IT.
Rola praktyk ITIL w tworzeniu i wspieraniu serwisów IT.
Model wartości usług do projektowania i wsparcia użytkowników.
Ocena wartości rozwiązań IT i integracja produktów.
Koordynowanie i organizowanie pracy w dostarczaniu usług IT.
Korzyści ze szkolenia:
Poznanie kluczowych koncepcji i zasad zarządzania usługami.
Zrozumienie wpływu wartości usług na organizację.
Efektywne planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi oraz technologicznymi.
Wykorzystywanie w praktyce metod dostarczania jakościowych usług IT przy użyciu technologii.
Zarządzanie usługami przez praktyki ITIL.
Strategiczne podejście do oceny wartości rozwiązań IT.