ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

3 075,00 zł
Brutto
Czas trwania 3 dni (po 8 godzin dziennie)
Forma online
Język polski
Inne warianty Język angielski; stacjonarnie w Warszawie lub Bydgoszczy. W celu wybrania któregoś z tych wariantów, prosimy o kontakt indywidualny przed dokonaniem zakupu.
Termin

Cel szkolenia:

Szkolenie ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support ma na celu pogłębienie wiedzy uczestników w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie z najnowszą wersją ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

Zakres szkolenia:

  • Wprowadzenie do zarządzania usługami IT
  • Planowanie i zarządzanie zasobami dla poprawy jakości usług IT.
  • Wykorzystanie technologii, AI i analityki w usługach IT.
  • Rola praktyk ITIL w tworzeniu i wspieraniu serwisów IT.
  • Model wartości usług do projektowania i wsparcia użytkowników.
  • Ocena wartości rozwiązań IT i integracja produktów.
  • Koordynowanie i organizowanie pracy w dostarczaniu usług IT.

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie kluczowych koncepcji i zasad zarządzania usługami.
  • Zrozumienie wpływu wartości usług na organizację.
  • Efektywne planowanie i zarządzanie zasobami ludzkimi oraz technologicznymi.
  • Wykorzystywanie w praktyce metod dostarczania jakościowych usług IT przy użyciu technologii.
  • Zarządzanie usługami przez praktyki ITIL.
  • Strategiczne podejście do oceny wartości rozwiązań IT.

Zobacz, mamy tego więcej!

Ostatnio oglądane