4 dni (po 4 godziny); w języku angielskim; stacjonarnie w Warszawie lub Bydgoszczy. W celu wybrania któregoś z tych wariantów, prosimy o kontakt indywidualny przed dokonaniem zakupu.
To dwudniowe szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o managerach, kierownikach i sprzedawcach, którzy chcą skutecznie się komunikować, budować lepsze relacje z pracownikami i partnerami biznesowymi i prowadzić negocjacje, które działają.
Zakres szkolenia:
Wprowadzenie do komunikacji – zrozumienie roli i znaczenia komunikacji w biznesie.
Parszywa dwunastka wśród barier komunikacyjnych.
Trzy poziomy rozmów wg Duhigg’a.
Small-talk jako narzędzie budowania relacji.
Wprowadzenie do negocjacji, czyli czym nie są udane negocjacje w biznesie.
Gra szkoleniowa jako praktyczne doświadczenie negocjacji.
Metody i style negocjacyjne.
Budowanie zaufania jako kluczowa umiejętność w negocjacjach.
Strategie zwiększania wartości w negocjacjach.
Korzyści ze szkolenia:
Wzmocnienie kompetencji skutecznego komunikowania się zarówno z zespołem, jak i partnerami biznesowymi.
Rozwijanie umiejętności prowadzenia negocjacji w duchu win-win, co sprzyja długofalowej współpracy.
Umiejętne rozpoznawanie i eliminowanie wybranych barier i przeszkód w komunikacji.